Myslíme na Vaše pohodlí při nakupování, proto jsme pro Vás celý proces zjednodušili. Vrácení a reklamace zboží jsou nyní otázkou jen několika minut. Stačí Vám k tomu jen pár kliknutí.

Nevyhovující zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednávky.

1. krok - Zabalení zboží

Zboží důkladně zabalte do původního balení nebo krabice a zajistěte jej proti poškození.
Produkt musí být vrácen v původním stavu.

2. krok – Výběr požadavku

Vyberte si, zda chcete zboží reklamovat nebo vrátit. Zadejte číslo objednávky a Váš e-mail. Pokud se číslo Vaší objednávky v systému nezobrazí, zvolte možnost "Založit případ ručně" (nachází se ve spodní části stránky).

Tento postup platí stejně pro registrované i neregistrované uživatele.

3. krok – Vyplnění formuláře

Vyplňte formulář s důvodem vrácení nebo reklamace a odešlete jej. Potvrzení dostanete e-mailem.

4. krok - Výběr dopravy a odeslání zboží

Můžete si vybrat jednoho z našich smluvních dopravců Zásilkovna nebo DPD, kde Vám systém (po schválení naším pracovníkem nejbližší pracovní den) automaticky vygeneruje adresní štítek, který si jednoduše vytisknete a nalepíte na balík. Zboží následně odnesete na pobočku, kterou si sami zvolíte. Poštovné platíte jen v případě, že jste se rozhodli zboží vrátit.

Pokud preferujete jinou dopravu, můžete si ji zajistit sami a postupovat podle pokynů k odeslání, které Vám přijdou e-mailem. Prosíme, aby byla odeslána do 14 dní od doručení objednávky na následující adresu:

Sola Switzerland s.r.o.
Vrátenie tovaru e-shop CZ
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika

Zboží nezasílejte na DOBÍRKU! Zaměstnanci skladu nemají možnost zásilku převzít a zaplatit. Doporučujeme uchovat si potvrzení o odeslání zásilky až do doby, než obdržíte informaci o jejím přijetí. Děkujeme za pochopení!

5. krok – Výběr způsobu vrácení peněz

Na výběr máte různé možnosti refundace. Je na Vás, zda si zvolíte vrácení platbou (PayPal), převodem na bankovní účet, nebo prostřednictvím slevového kupónu na další nákup. Ve většině případů trvá převod obvykle 2–5 pracovních dnů.

6. krok - Sledování průběhu

Po odeslání zboží můžete sledovat stav své reklamace nebo vrácení prostřednictvím e-mailových upozornění. Budeme Vás informovat o každé změně v průběhu zpracování.

V případě nejasností vám rádi poradíme na   solapoint@solapoint.cz 
nebo na +421 37 285 14 14 (PO – PÁ: 9:00 – 18:00).